Wyniku konkursu " "Przekąska fit z makaronem"


Oj nie było łatwo o nie.. ale od początku... był to mój pierwszy zorganizowany na blogu konkurs, dlatego chciałam wszystkich uczestnikom serdecznie podziękować, że zechcieliście się podzielić ze mną swoimi przepisami. Po drugie niestety nie wiedziałam że wybór zwycięzców  to może być tak trudne zadanie. Dlatego postanowiłam sobie pomóc starą, dobrą metodą i spośród wybranych przeze mnie autorów wynik rozstrzygnęło zwykłe losowanie karteczek. 

Jednak muszę najpierw wyjaśnić jakimi kryteriami się kierowałam przy wyborze przepisów. Zatem tematem konkursu była przekąska, dlatego od razu wykluczyłam te dania, które przekąskami nie były, a raczej daniem głównym, bo po zjedzeniu waszej propozycji trudno byłoby już coś więcej zjeść i na pewno trudno byłoby zabrać je ze sobą np do pracy jako szybki i lekki posiłek. Poza tym wykluczyłam przepisy w których składnikiem był majonez, ser szczególnie zapiekany, albo inny cięższy sos. Oczywiście wykluczyłam też plagiat, który niestety się pojawił. Oceniłam przepisy i składniki pod względem wysokości indeksu glikemicznego, tak by potrawa w połączeniu była naprawdę lekka i fit. 

Do losowania wybrałam:

  1. Delicious i  "Kolorowy makaron z krewetkami"
  2. Islander85 i "Szybki makaron z tym co znalazłam w lodowce"
  3. ZuziaM i "Tęczowe rurki penne z krewetkami"
  4. Islanzadi i "Makron z pieczonymi pomidorkami cherry"
  5. Domi w kuchni i "Makaron z krewetkami i brokułem"
  6. Elle i "Sałatka krewetkowa"
  7. Panna Malwina i "Makaronowa przekąska"
  8. Eve i "Leczo wegetariańskie z cukinią, pomidorkami, jabłkiem i makaronem"
  9. Greese i "Sałatka makaronowa z tuńczykiem"

A oto wyniki - zwycięzcom gratuluję!



Do zwycięzców Eve, Panny Malwiny i Islanzadi nagrody zostaną wysłane prosto od organizatorów konkursu, w razie jakichkolwiek opóźnień, czy problemów proszę o informacje mailem, bo tak jak napisałam nie ja odpowiadam za wysyłkę. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę. 

1 komentarz:

  1. Gratuluję zwyzięzcom! I ciesze się, że spośród tylu kruteriów wzięłam udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bernika - mój kulinarny pamiętnik , Blogger