Podróżuj ze smakiem - konkurs Itaki


Dziś mam dla Was  specjalny wpis, dość nietypowy, bo z filmem, który przygotowałam na konkurs ITAKI –  Modne podróże ze smakiem. Długo się zastanawiałam czy wziąć udział, bo niby co ja mam takiego do zaproponowania, żeby być wybraną do tej czwórki blogerek kulinarnych. Wydawało mi się, że niewiele,  bo czym jest moje blogowanie w obliczu innych gastronautek, jaką mam wiedzę i umiejętności? Ale z drugiej strony nie skorzystać, nie sprawdzić się to grzech... tak więc za namową córki i jej pomocą wzięłyśmy aparat do ręki i nakręciłyśmy filmik. Z góry przepraszam za jego jakość i moje plątanie się, ale poszłam na żywioł (bo podobne mam gadane) a niestety nie posiadam jeszcze umiejętności obsługi programu do montażu filmów, lepiej mi wychodzi robienie zdjęć:) , ale wydaje mi się że powiedziałam o sobie tyle ile powinnam, że przedstawiłam swoją kuchnię taką jaką jest.. Resztę pozostawiam Wam i ITACE. Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników bloga i zapraszam na filmik...  Film znajdziecie także  tutaj.


ps. oczywiście na filmie nie brak błędów i przejęzyczeń jak "modre kluski" zamiast powiedzieć "kluski i modro kapusta":) niestety wyciąć tego już nie umiałam... więc przepraszam.




7 komentarzy:

  1. kciuki trzymam ! i gratuluję znalezienia się w tym zacnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    baardzo podoba mi się Twój filmik, i Twoja kuchnia i te potrawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. no, koleżanko! trzymam kciuki i nie bądź dla siebie taka surowa! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny filmik, blog i przepisy super, trzymam kciuki , a czy coś trzeba jeszcze zrobić..?jest jakieś głosowanie /może coś przeoczyłam?/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuję Wam za miłe słowa, nie liczę na wygraną, była to raczej chęć sprawdzenia sie i żeby nie żałować że się nie spróbowało. glosować nie trzeba. Itaka sama wybiera.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bernika - mój kulinarny pamiętnik , Blogger