Wyniki konkursu rocznicowego

Dziękuję wszystkim za życzenia, za udział w konkursie, wszystkim którzy odwiedzaj mój blog. Powiem szczerze ze ciężko było wybrać spośród osób które zostawiły w komentarzach odpowiedzi na moje pytanie tę jedną osobę, wiec pomogłam sobie szybkim losowaniem i wybór padł na ..... Ewę Smaczniutkie.pl do której zostanie wysłana książka Beaty Pawlikowskiej "Blondynka w Australii". Gratuluje i proszę o przesłanie danych na @

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do czytania kolejnych smacznych wpisów.
Bernadeta   

1 komentarz:

  1. Ewa Smaczniutkie.pl12 lutego 2012 10:15

    Bernadeto bardzo dziękuję. Ja tak rzadko wygrywam w konkursach, ze jest mi tym bardziej miło. Dane już prześlę mailem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bernika - mój kulinarny pamiętnik , Blogger